HOLA, NETFLIX


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...



Finalmente decidi subscribirme a NETFLIX. He escuchado my buenas cosas de amigos que ya lo tienen, y si es la cosa mas padre que he hecho en el ultimo mes.

Yes, I know, I know. I'm a bi fucking nerd. But I don't care what you think.



I love NETFLIX like a fat kid loves cake. :P

Will be updating more often...I'm way to busy!!!


3 Responses to “HOLA, NETFLIX”

  1. Anonymous Anonymous 

    dano-

    Get off your ass and start posting now, biatch!

    Renata.

  2. Anonymous Anonymous 

    perdona mi ignorancia pero,

    que koño es eso!!!!!!!!!!!!!!!


    NERD!
    XOXOXOXO

  3. Blogger Dan 

    Netflix es un como un blockbuster pero por inernet. Uno paga $14 al mes y puedes rentar todas las movies que quieras. Nada mas puedes tener 3 a la vez, uno las regresa y automaticamente Netflix envia 3 mas.

    Pretty cool!

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Links

    ::Photo Gallery::
    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from here.
  • Blogger Templates
  • Edit me!
  • Edit me!

Archives


ATOM 0.3