Pics del fin


E-mail this post



Remember me (?)



All personal information that you provide here will be governed by the Privacy Policy of Blogger.com. More...




El año nuevo me encontro divirtiendome, empedandome con mis cuates, bailando y comiendo. Todo empezo el pasado viernes por la noche, nos fuimos al Diablos Bar. El siguiente dia tomamos un barco que nos llevo a Catalina Island, donde vivo. Nos pasamos el sabado con mas cuates y mucho booze.

Aqui les dejo las fotos:

Visiten Mi Flickr Pics!


0 Responses to “Pics del fin”

Leave a Reply

      Convert to boldConvert to italicConvert to link

 


About me

Previous posts

Links

    ::Photo Gallery::
    www.flickr.com
    This is a Flickr badge showing public photos from here.
  • Blogger Templates
  • Edit me!
  • Edit me!

Archives


ATOM 0.3